Τα συγκρατημένα πάθη κάνουν συνηθισμένους ανθρώπους.
Πάντα προτιμούσαμε την τρέλα των παθών από τη σοφία της αδιαφορίας.
Ελα μαζι μας....
Related Posts with Thumbnails

εκεινη...

Mια κραυγη...
μια εντονη εκρηξη απολαυσης
Το κορμι μου αφημενο στην σφιχτη σου αγκαλια...
παραδομενο
Καθεσαι στην ακρη του κρεβατιου κια εγω πανω σε σενα..
σε αγκαλιαζουν τα χερια μου και τα ποδια μου..
τυλιγμενα στο ιδρωμενο σου κορμι..
υγρο σεξ και οι δυο μας βυθισμενοι στον ερωτα..
μαγεμενοι!
Σε κραταω μεσα μου..σε αισθανομαι...
Λαχανιασμα..
κολλανε τα χειλια..το δερμα μας..τα υγρα μας..




Τα δαχτυλα σου με αγγιζουν παντου...
Χαιδευουν την πλατη μου..γοφους,μεση,στηθη...
και τα φιλια σου ακολουθουν..
Καυτα φιλια με ανατριχιαζουν
Στα δαχτυλα...
παντου
Μαγεμενη στο κορμι σου πανω
..λογια γλυκα..
προστυχα μου ψιθυριζεις και εγω τρελαινομαι...
αγαπω την εκφραση σου οταν μου κανεις ερωτα...
Μην φυγεις απο μεσα μου...
μην φυγεις ποτε..!






Δεν υπάρχουν σχόλια: