Τα συγκρατημένα πάθη κάνουν συνηθισμένους ανθρώπους.
Πάντα προτιμούσαμε την τρέλα των παθών από τη σοφία της αδιαφορίας.
Ελα μαζι μας....
Related Posts with Thumbnails

Εκείνη





Σε γλύφω και μια απότομη κίνηση το δάχτυλό μου βρέθηκε στην τρυπούλα σου

μωρό μου, τινάχτηκες σαν ελατήριο ενώ η πουτσάρα σου πέτρωσε αμέσως.

Το ένα δάκτυλο αφού μπαινοβγήκε αρκετές φορές έγιναν δυο , έσκυψα και σε πήρα

στο στόμα μου όπου κατάπια τους χυμούς σου. Σου δένω τα μάτια με ένα μαντήλι,

αρχίζω να σε φιλάω σε ολόκληρο το σώμα. Σε γυρίζω μπρούμυτα ,σου δένω τα χέρια

και σε καβαλάω, αρχίζω να τρίβομε στην πλάτη σου και συγχρόνως να σε φιλάω και

να σε γλύφω. Φθάνοντας στα όμορφα οπίσθια σου τα ανοίγω και αρχίζω με την

γλώσσα μου να εξερευνώ τον χώρο σου, σε γλύφω τρελά και με πολύ σάλιο

στην αρχή κυκλικά και μετά να την σπρώχνω όσο μπορούσα πιο βαθιά.

Την γλώσσα μου την αντικατέστησε το ένα δάκτυλο και μετά δυο .

Βογκούσες από ηδονή . Σταματάω, φοράω το STRAPON και το αλείφω με

βαζελίνη, βάζω και λίγη στην τρυπούλα σου και σου τον ακουμπάω.

Τινάχτηκες πάλι μωρό μου , αλλά γυρνώντας έσπρωξα εγώ και σου μπήκε πιο πολλή.

Πόναγες αλλά καύλωνες πολύ και εγώ συνέχισα σιγά -σιγά να μπαινοβγαίνω μέσα

σου. Μετά από λίγη ώρα σε είχα πάρει όλον . Με τρέλαινε και εμένα και σε γαμούσα

πιο δυνατά. Δεν αντέχω άλλο καθώς αισθάνομαι ότι θα χύσω , πέφτω επάνω σου,

σε αγκαλιάζω και συνεχίζω να σε γαμάω.

«Είσαι δικιά μου, είμαι ο γκόμενος σου ,σου ψιθυρίζω ,

χύνω-χύνω»














Δεν υπάρχουν σχόλια: